kafa1010_暁子

你好,我是暁子【akiko】
我是泰国人 很高兴认识你
multifandom
我汉语不太好 对不起
Other website🐦: @kafa1010_

I wish more events to do this kind of approach. Having a story or lore to keep me interested in. 

Although I don't understand at all.


Me still angry that I had seen OCs (Mico and then this girl) kind of overwhelming. My angriness is not last long... But um...

我希望更多的活动采用这种方法。 有一个故事或传说让我感兴趣。


 虽然我一点都不明白。




 我仍然很生气,因为我看到 OC(Mico,然后是这个女孩)有点不知所措。 我的愤怒并没有持续多久……但是嗯……

评论(13)

热度(15)